Korki z życia

by Józia

Trauma szkolna

Leave a comment

Kto ci to zrobił, Adasiu?

Zapragnęłam mieć koszulkę z Mickiewiczem. Jakiś czas temu rzuciła mi się w oczy strona , na której można sobie taką sprawić. Niestety – wygląda na to, że z podbojem blogosfery zejdzie mi się trochę dłużej niż przewidywałam i szkoda mi 70zł na głupi teszert. No to hajda na google grafika, znajdę sobie sama jakiegoś Adasia, myślę sobie, i wypalę na koszulce!

No i proszę – oto, co mi wyskoczyło, gdy wpisałam “Adam Mickiewicz” w wyszukiwarce.

mickiewicz0a (1)

ksiazka_629980_9788376992518_Dziady-cz-III-Adam-Mickiewicz--opracowan

k,NzY3NzE2NTMsNDk3ODEwNjY=,f,509097_foto_3618_medium

adas

 

ja1 023 (1)

 

I absolutny hit:

000_2347

 

 

 

Jak dobrze, że to już za mną.

Author: Józia

Józia, 21-letnia studentka z Warszawy.

Leave a Reply

